U prostorijama Gradske galerije održana je promocija projekta „Dizajn i izrada originalnih
suvenira Brčko distrikta Bosne i Hercegovine, s ciljem promocije identiteta destinacije i
povećanja vidljivosti na turističkom tržištu“.
Projekt koji je inicirala Marica Markoljević, viši stručni suradnik za razvoj turizma Turističke
organizacije Brčko distrikta BiH je financirala Japanska agencija za međunarodnu suradnju
(JICA). Glavni cilj projekta je dizajn i izrada ručno rađenih originalnih suvenira Brčko
distrikta BiH načinjenih isključivo od prirodnih materijala, a za potrebe novoosnovane
Turističke organizacije Brčko distrikta BiH, što će zasigurno doprinijeti
boljoj prepoznatljivosti Distrikta kao održive destinacije.
Promociji su nazočili gradonačelnik Brčko distrikta BiH prim. dr. Zijad Nišić,
dogradonačelnik dr. Anto Domić i v. d. ravnatelja Turističke organizacije Brčko distrikta BiH
Miloš Stankić.
Gradonačelnik Nišić je u uvodnom obraćanju istakao da su suveniri male stvari velikih
uspomena.
„Svaki detalj, motiv i materijal ima svoju priču koja je utkana u tkivo našeg grada. Mislim da
će ovo biti jedan segment u mozaiku kompletne turističke ponude. Simboli Brčko distrikta su
Fontana mladosti i Vijećnica, a sada imamo i jedan novi simbol, lučku dizalicu koja
predstavlja simbol moći, snage i prosperiteta Brčko distrikta BiH”, kazao je gradonačelnik.
Iz Turističke organizacije Brčko distrikta BiH kazali su da suveniri predstavljaju kulturno-
povijesno nasljeđe, znamenitosti i tradiciju Brčko distrikta BiH te da će služiti kao stalni
turistički poziv i trajna uspomena za turiste i sve posjetitelje Distrikta.