Četrdeset studenata sa svih javnih svečilišta u BiH na Media Bootcamp-u

Četrdeset studenata sa svih javnih svečilišta u BiH na Media Bootcamp-u

Media Bootcamp, koji je okupio 40 studenata svih javnih sveučilišta u Bosni i Herzegovini u sklopu projekta Europske unije Generation Change, završio je nakon tri dana intenzivnih treninga.

radionica o produkciji, montaži, digitalnom oglašavanju, ali i medijskom plasiranju sadržaja, studenti su se upoznali sa osnovnim vještinama pisanje i razrade scenerija, procesom snimanja i montaže, te digitalnim marketingom.

Uz pomoć stručnjaka iz sfere produkcije i filma kao što su Aida Begić, Mladen Đukić, Ermin Sočo, Uroš Bogdanović, Arma Tanovic i Selma Rizvić, a kroz seriju

Šef Odjela za komunikacije i glasnogovornik EU u BiH Ferdinand Koenig istakao je da je GenChange projekat jedinstven s obzirom da studentima iz cijele države pruža platformu da se povežu te ih osnažuje da jasno izraze svoje misli, probleme i potrebe. “Inspirisani smo idejama koje su proizašle iz diskusija ovih sjajnih mladih ljudi o tome na koji način mogu dati svoj doprinos u oblastima od kulturnog turizma i poduzetništva do digitalizacije i jačanja aktivizma. Radujem se tome što će zajedno kreirati!“, naglasio je Koenig.

 

Iako su na Media Bootcamp došli kao predstavnici 10 fakulteta, studenti sa istog odlaze kao 5 ujedinjenih timova koji će se u narednom periodu takmičiti u produkciji najboljeg spota o promociji Bosne i Hercegovine. Najbolji tim će pored nagradnog putovanja u Brisel, biti u prilici da svoj kreativni video predstavi institucijama u srcu Europske unije.

Europska unija kroz projekat Generation Change želi uključiti studente dodiplomskih studija u cijeloj zemlji (uključujući svih 8 javnih sveučilišta u BiH) u tematske diskusije, video produkciju te kreiranje digitalnih kampanja o pitanjima važnim za mlade u zemlji, ali i za napredak BiH ka EU.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)