Turistička organizacija Brčko distrikta predstavila je danas na okruglom stolu u Brčkom Strategiju razvoja turizma u distriktu za naredni petogodišnji period.
„Nastojaćemo se u narednom periodu fokusirati na razvoj i unapređenje različitih sektora turizma, prije svega ruralni turizam, izletničke destinacije, ali i sve ostale segmente i oblasti koje Strategija predlaže u promociji samog grada“, istakla je Ivana Damjanović, direktor Turističke organizacije u Brčkom.
Aleksandar Đurić, član Upravnog odbora Turističke organizacije distrikta Brčko kaže da je strategija razvoja turizma ključni dokument koji treba da pruži smjernice budućeg razvoja turizma koji se, kako je rekao, do sada razvijao po nekim pravilima i opštom strategijom distrikta Brčko.
Prisustvujući današnjoj prezentaciji strategije gradonačelnik distrikta Brčko Zijad Nišić kaže da je turizam najbolje rastuća grana industrija koja donosi velike prihode.
„Brčko ima sve potencijale koje treba predstaviti javnosti, dobar prirodno – geografski položaj, svoju istoriju i kulturu koju treba šire predstaviti u regionu, Evropi i svijetu“, istakao je Nišić.
Prema njegovim riječima statistika pokazuje da Brčko godišnje posjeti 20 hiljada gostiju, uglavnom ljudi iz dijaspore porijeklom sa ovih prostora, a koji se prosječno zadržavaju jedan ili dva dana.
„Ovo je takozvana sekundarna industrija koja treba da donese veliki profit. U savremenim državama turizam je kao grana industrije uglavnom obezbjeđivala 10 do 12 odsto bruto proizvoda, a za Brčko to je nešto što je perspektiva“, naglasio je Nišić.
Sada je, napominje Nišić, u trendu turizam koji se osvrće na fizičku aktivnost, na taj adrenalinski turizam, a što zahtijeva sama priroda posla gdje ljudi traže aktivan odmor, fizički angažovan i sa puno uzbuđenja.
„Brčko ima komparativne prednosti i sve potencijale da uđe među pet top destinacija u BiH“, istakao je ovom prilikom gradonačelnik Nišić.
Predstavljanju Strategije razvoja turizma prisustvovali su danas predstavnici mnogih udruženja i mjesnih zajednica iz Brčkog kako bi svojim prijedlozima i sugestijama doprinijeli oblikovanju strategije čiji je cilj unaprijediti ovu oblast kako za turiste tako i za privredne subjekte. Strategija razvoja turizma u distriktu Brčko je urađena uz asistenciju projekta USAID-a Turizam, kao tehničke podrške sektoru turizma u BiH.