U cilju promocije domaćih proizvoda i podsticanja lokalnih proizvođača na razvoj domaće proizvodnje danas je na Trgu mladih otvorena dvodnevna manifestacija Vo“Novogodišnji bazar” u organizaciji „Voćnog kluba“ Brčko.
„Želimo na ovaj način praviti mostove između različitih gradova i da malim preduzetnicima pomognemo da pored mogućnosti promocije domaćih proizvoda imaju priliku doći u direktnu komunikaciju sa svojim kupcima koja je veoma bitna ako želimo sačuvati domaću proizvodnju“, rekao je Savo Lukić, koordinator Voćnog kluba.
Damira Avdić iz Šatorovića učestvovala je i na prethodnim sajmovima, te je istakla da su joj bazari poput ovog uveliko pomogli u promociji i prodaji domaćih proizvoda kao što su mliječni proizvodi, med, sokovi, tradicionalna jela i zimnica.
Miladin Bjelošević, pčelar iz Popovog Polja kazao je da posjeduje oko 300 košnica i da je ova godina bila izuzetno loša za proizvodnju meda ali da je sajam prilika da ipak prodaju svoje proizvode i poprave kućni budžet.
Voćni klub Brčko tokom ove godine organizovao je ukupno 11 turističko privrednih manifestacija koje su okupile veliki broj izlagača iz BiH, a posljednja manifestacija u ovoj godini, „Novogodišnji bazar“ bit će otvoren i sutra od 10 do 15 sati.